Széchenyi2020
Central Drinks

ital-élelmiszer nagykereskedés

ital-élelmiszer nagykereskedés

Pályázat

Pályázat

Kedvezményezett neve: Central-Drinks Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Central-Drinks Kft-nél

Szerződött támogatás összege: 13 531 200 Ft

Támogatás mértéke: 40%

Projekt befejezési dátuma: 2020.09.19

Projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00092

Projekt összefoglalása: A projekt keretében helyben telepített saját szoftver bevezetése és felhőalapú szolgáltatások bevezetése valósult meg sikeresen, az új modulok a meglévő informatikai rendszerekkel integráltan segítik a területi képviselők és a megvalósítási helyszíneken dolgozó irodai munkatársak munkáját.

Rendszerelemek rövid ismertetése:

1) Tervezés – Kontrolling alrendszer

A VERK/400 integrált vállalati tervezés, kontrolling alrendszere lehetővé teszi a vállalati gazdálkodás teljes körű megtervezését, a jelentős befolyással bíró események esetén új üzleti tervek kialakítását, illetve a tervek folyamatos, naprakész, analitikus elemzését.

A tervezés biztosítja a szakterületi menedzsment által végrehajtott tervezési folyamatok szintetikus elemzését, illetve a tulajdonosi elvárások érvényre juttatását a tervekben. Az integrált rendszer tény adatai támogatják a tervek elkészítését, valamint a zárt, megalapozott és auditálható szintetikus gazdálkodási, kontrolling információkat.

2) Internetes webáruház alrendszer

A VERK/400 Internetes webáruház alrendszer biztosítja a regisztrált felhasználók számára a Central-Drinks Kft. által kínált termékek megtekintését (ár, készlet és akció információkat), a rendelések rögzítését (kedvenc cikkek, szortiment, utolsó rendelés kezelés), kosár funkció használatát, szállítási / fizetési információk megadását, rögzített rendelések életútjának követését, folyószámla információkat, akciók / promóciók megtekintését. A rendszer a kulcsfelhasználók számára lehetővé teszi a felhasználói (vevők) regisztrációk ellenőrzését, kontrollált működését, hirdetések, célzott felhasználói reklámok rögzítését, kezelését, Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) felület karbantartását, Internetes ügyfélszolgálat (HelpDesk) funkció használatát, Vevői aktivitás, rendelési hajlandóság, eredményesség mérését.

3) Elektronikus fizetés (felhőalapú szolgáltatás igénybe vétele)

A rendszer a jelenlegi VERK/400 Járatkezelés modulba integráltan, android operációs rendszert használó, okos eszközön futó alkalmazáson keresztül támogatja az áruterítési, helyszíni elszámolási, bizonylatolás folyamatokat. A rendszer támogatja a különböző kártyás fizetési módok kezelését, amelynek zárt folyamata kialakításra kerül a bankkártyás és utalványkártyás fizetés. A rendszer teljes körű naplózási lehetőséget jelent a sofőr (területi képviselő) által végrehajtott feladatokra vonatkozóan. A részletes leíráshoz ld. a csatolt ajánlatot.

A projekt keretében a projektcélok eléréséhez szükséges szoftver eszközök (licencdíjak), valamint szolgáltatások merültek fel (felhőalapú szolgáltatás igénybevétele, a sikeres bevezetéshez elengedhetetlenül szükséges szakértői szolgáltatás – testre szabás, betanítás költségei, nyilvánosság).